SEO-tips voor beginners

Heb je jezelf al eens afgevraagd waarom Google soms bedrijfsinformatie in de rechterkolom toevoegt?

Je krijgt zo extra visibiliteit naast de betalende adverteerders.

Zo breng je dit meteen in orde.

Meer lezen

Hoe zorg jij er voor dat mensen je onthouden? Met een krachtige naam, een baseline en beeld is de theorie. Maar hoe zet je dit nu om in de praktijk?
Een aardsmoeilijke oefening zo blijkt, want hoe zeg je kort en krachtig wat je doet zodanig dat mensen het ook makkelijk kunnen doorvertellen.

Meer lezen

Hoe kan ik checken of mijn websiteteksten voor Google juist zijn opgesteld. Met deze 17 parameters kom je al heel ver voor een betere SEO. Zo check je de trefwoorden en leesbaarheid.

Meer lezen

Beter scoren in Google door meer bezoekers op je website. Vandaag begint de zoektocht van surfers op Google met het ingeven van 1 of meerdere zoekwoorden.
Het is daarom belangrijk dat je deze nieuwe bezoekers met de juiste teksten (blogs) aantrekt. Wat brengt een blog-abonnement voor je op?

Meer lezen

Een eenvoudige quiz verlaagt de drempel voor heel wat mensen om iets over zichzelf te vertellen. En wie doet dit nu niet graag?

Quizzen zijn dan ook al jaren een favoriet middel bij heel wat marketeers om meer bezoekers naar hun site te krijgen, meer e-mailadressen te verkrijgen of meer verkoop te genereren.

Meer lezen

Hoe vaak blogs of artikels aan mijn website toevoegen?

Blog ik 1 keer per dag, per week of per maand? Wat is belangrijk om na te gaan hoe vaak men best blogt?

We zetten een aantal invalshoeken op een rijtje

Meer lezen

Zie hier wat Facebook doet als je artikels op je site zet met en zonder afbeeldingen.

Lees waarom foto’s belangrijk zijn en welke gratis fotodatabases je kunt gebruiken als je zelf geen foto’s hebt.

Meer lezen

Heb jij achteraf gecheckt op Google of je favoriete trefwoorden of blogartikel opgenomen zijn?

Ik kom dagelijks bedrijven tegen die denken dat ze op een aantal trefwoorden scoren. Ze hebben de trefwoorden toch doorgegeven toen men de website liet maken, toch?

Hoe check je of Google je voldoende ziet? En wat kun je doen als Google je vergeten heeft?

Meer lezen

Waarom blijft je browser zeggen dat je site onveilig of onbetrouwbaar is, zelfs als je zeker bent dat je site geen virussen of malware heeft?

 En boezemt deze melding niet onterecht angst in bij de bezoekers van je website? 

Meer lezen

 

Op welke trefwoorden scoort je concurrent? Dit kom je te weten via een onderzoek van de zoekwoorden.

Ben jij al eens nagegaan op welke trefwoorden je concurrent in Google scoort? Komen deze zoekwoorden met jouw gewenste zoekwoordenwoorden overeen of zijn het totaal andere trefwoorden?

Meer lezen

Kan mijn website beter? Via onze checklist website beoordelen, krijg je het antwoord gratis binnen de 24 uur.

Het volstaat om je aanvraag hieronder in te geven. Je krijgt na onze analyse gratis 3 suggesties om je website te verbeteren. En dit zonder enige verdere verplichtingen.
 

Meer lezen

 

Is je website aan vernieuwing toe? Dan wil je ongetwijfeld ook een dat hij op alle mogelijke apparaten goed zichtbaar is.

Tegelijk zorgen wij zonder meerprijs voor de teksten van de website. 

Uiteraard zorgen we voor Google vriendelijke url’s, wordt er een trefwoordenonderzoek gedaan en krijg je extra landingspagina’s zodat bezoekers via verschillende trefwoorden op je site terecht kunnen komen.

Meer lezen

Hoe lang is het geleden dat een website uit je sector jouw naam nog vermeld heeft? Is dit al meer dan 12 maanden geleden, dan is er werk aan de winkel.

Een artikel in de pers verhoogt je naambekendheid, vertrouwen en Google ranking als er op een juiste manier een link wordt gelegd.

Meer lezen